Čerstvé potraviny z e-shopu lákají k nákupu!
Protože každý byznys se musí podporovat, a každý prodejce potřebuje získávat nové a nové klienty, musí se snažit samozřejmě i prodejci potravin, kteří prodávají potraviny právě online. Internetové obchody s potravinami čím dál častěji zdůrazňují, že mají v sortimentu zboží v lepší kvalitě, a dokonce čerstvější než klasické kamenné pultové prodejny.
Výhody nákupu online
Samozřejmě výhodou je, že zákazníci ušetří čas venku, který by strávili na prodejně, tím, že si zboží vyberou z pohodlí domova. Co se čistého času týče, hlavně ušetří samozřejmě čas, který by vynaložili na cestu. Prodejci však hlavně tvrdí, že takovýmto nakupováním se zkrátí cestování zeleniny a ovoce ze záhonu právě na klientův sůl. Některé zboží v supermarketech ani není k dostání, zatímco online prodejci jej k dispozici mají.
Samozřejmě čerstvost potravin je sama o sobě formule, kterou používají nejen obchodní řetězce, ale nyní tedy i e-shopy. Je jasné, že online prodejny v tomto směru získávají body k dobru v tom smyslu, že mohou vybrané zboží mít pod kontrolou po celou dobu cestování od producenta zboží, až k zákazníkovi domů. V tomto případě totiž odpadá centrální sklad a následný rozvoz na pobočky.
Největší rivalové u nás a jejich nápady
Jeden z nejznámějších e-shopu s potravinami u nás, tedy Rohlik.cz, se aktuálně orientuje na to:
• aby byl nákup na webu jednoduchý a klienti se nemuseli složitě proklikávat kompletně celou nabídkou e-shopu
• aby se zkrátil právě čas cestování zeleniny či ovoce od pěstitelů a masa od chovatelů na co nejkratší čas
Hlavní konkurent uvedeného e-shopu, tedy Košík.cz, nedávno zahájil bezobalovou kampaň. Prodává tedy část sortimentu bez obalových plastových materiálů. Navíc dále rozšiřuje rozvoz o další produkty britského řetězce Iceland, který se pro změnu specializuje výhradně na mražené zboží.