Reklama na tričkách promlouvá na ulici i v přírodě
Chtěli byste propagovat nějaké výrobky či služby a nevíte, jak to provést? Poradíme vám. Darujte svým zákazníkům v rámci prodeje reklamní trička. Připadá vám to příliš ohraná písnička a domníváte se, že se zrovna takovéto řešení neujme patřičné pozornosti? Pak se zamyslete nad následujícími řádky:
Nápisu na tričkách se každý všimne – půjde-li proti vám venku na ulici člověk, který bude mít na sobě bílé tričko se sytě modrým nápisem, jistě jej nepřehlédnete a vaše pozornost se mimo jiné zaměří i na dotyčné psané sdělení. Podobný efekt lze zaznamenat i u kšiltovek, mikin nebo deštníků. Velmi pak záleží na obsahu potisku, a je-li zajímavý, poutavý, věcný a stručný, lidé si jej obvykle zapamatují a po příchodu domů si jej vybaví. Takováto reklama spolehlivě funguje zejména tehdy, jedná-li se o zboží nebo službu, kterou právě poptáváte.
Trička pro firemní zaměstnance – některé firmy jsou si dobře vědomé, jak důležité je mít vlastní pracovní oblečení, a tak oblékají své zaměstnance do firemních montérek, pracovních kalhot, triček, blůz, svetrů, čepic atd. Nápisy na tričkách jsou mnohem lepší reklamou, než kdyby se firma prezentovala v televizi. Zvláštní pozornost budí i jména vytištěná na zádech, která doplňují firemní logo na hrudi, takže když k vám zavítá sádrokartonářská firma, která čítá čtyři pracovníky, a každý z nich bude mít na sobě triko se jménem či přezdívkou, můžete je oslovovat například pane Miloši nebo pane Jindro a vznikne tím přátelštější atmosféra.
Trička mohou nosit i děti – za socialismu některé děti doslova prahly po tričkách s nápisy či reklamními malbami nebo fotografiemi, připadalo jim důležité, že oblékají něco výjimečného, co jejich spolužáci ve svém šatníku nemají. Reklamní trička pro děti jsou vhodná zejména v žánru, který je osobně bude také zajímat, takže například sportovní potřeby, hračky, společenské hry, oblečení, potřeby pro zvířecí miláčky, některé druhy potravin atp.